söndag 14 februari 2010

Later today, Senare på dagen

I am a member of Freeycle Gothenburg and went to town to get a rattan-chair, intended for the cat when it comes home, whichever the cat may be :).
The rattan-chair was in Majorna, not far from my love's apartment, so I went there to say a quick hello.
I had bought Guerlain-harts to give to him after breakfast today, St Valentines day, and gave them to him when he opened the door. He likes nougat, does my heart of hearts <3 :).
I'm glad to say he felt much better today! I only stayed for two hours, but that was OK.

Jag är medlem i Freecycle Göteborg och har hämtat en korgstol som blir en bra kattstol när jag får hem katten, vilken det nu blir :).
Korgstolen fanns i Majorna, inte långt från min kärastes lägenhet, så jag åkte till honom för att hälsa på lite snabbt.
Jag hade köpt Guerlain-hjärtan som jag tänkt att han skulle fått efter frukosten i dag, alla hjärtans dag, och gav dem till honom när han öppnade dörren. Han gillar nougat, mitt hjärta <3 :).
Han var mycket bättre i dag, skönt! Jag stannade ett par timmar, bara, men det var ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar